Copywriting-ul website-ului tău este la fel de important ca produsul/serviciul pe care îl vinzi.
Da, puterea de vânzare a unui produs sau serviciu în mediul online este direct influențată de o sumedenie de factori: strategia de marketing, definirea și targetarea corectă a buyer persona-ului tău, impactul vizualurilor, testimonialele clienților activi, iar lista poate continua. Unul dintre factorii de influență care activează vădit decizia de cumpărare a utilizatorilor website-ului tău este conținutul.
Content writing / copywriting este important nu doar pentru impactul pe care îl are asupra potențialilor tăi clienți, dar și pentru o indexare sănătoasă a website-ului în Google. Algoritmii Google indexează conținutul website-urilor și afișează utilizatorilor săi rezultate tot mai specifice în urma unei interogări, cu scopul de a le oferi cea mai bună experiență de căutare. Copywriterii Nerds & Words vor adapta conținutul website-ului astfel încât să îndeplinească toate criteriile Google de indexare din punct de vedere cantitativ, structural și calitativ.
De ce să apelez la un copywriter?
Mulți dintre clienții noștri ne-au mărturisit că decizia de a solicita servicii de copywriting a fost precedată de încercări mai mult sau mai puțin reușite (dar nu suficiente) de a-și scrie singuri textele. Logica e simplă – îmi cunosc cel mai bine piața, afacerea, produsul/serviciul și pot să aștern pe hârtie conținut care să-mi umple website-ul – asta este doar parțial adevărat. Sigur, ajută să citești articole despre cum să faci copywriting de calitate (și recomandăm oricui să își facă temele); însă un scriitor profesionist vine cu experiență și cu un mod de lucru care face să merite efortul businessurilor.
Copywriterul face research și înțelege comportamentul utilizatorilor website-ului tău, își adaptează tone of voice-ul în funcție de specificul business-ului, creează conținut specific, unic, relevant și de calitate, ține cont de ceea ce numim “user experience” într-un website: poziționarea coerentă a cuvintelor cheie, încadrarea corespunzătoare a butoanelor CTA, alinierea cu tehnicile SEO on Page, dar nu în ultimul rând – prin conținutul creat oferă un sens design-ului grafic din website și este orientat spre vânzare.
Duplicarea de conținut este sancționată
Se poate să fii tentat să preiei conținutul altor website-uri cu gândul că un mic retuș și câteva cuvinte modificate va genera conținut suficient de bun pentru website-ul tău. Complet fals! Nu este nimic mai greșit decât să renunți la un copywriting original, iar efectele devastatoare asupra website-ului tău nu vor întârzia să apară.
Google poate identifica cu ușurință duplicarea de conținut, iar sancționarea constă în faptul că website-ul nu va fi afișat în rezultatele organice!
Iar dacă luăm în considerare că 50% din accesările unui website vin din click-urile pe rezultatele organice – e dureros.
Atenție! Nu este recomandată nici duplicarea paginilor, sau a descrierilor de produse în cadrul aceluiași website.
Mergi pe mâna unui copywriter specializat, care cu asta se ocupă – scrie și rescrie. Și nu doar site-uri, ci și texte de blog sau newslettere
După ce au convins o serie de investitori să bage bani în proiectul lor de LogTech, băieții de la Qoobus s-au pus pe căutat o agenție de content marketing care să le scrie site-ul în română și engleză.
Ne-au găsit pe noi, că suntem ușor de găsit.
La momentul rebrandingului, M&Dorado au avut alegeri de făcut. Printre ele: cine să le rescrie conținut proaspăt și optimizat pentru site? Yup, s-a strigat ”Nerds & Words”. Așa am reușit să construim împreună ceva de care suntem foarte mândri.
Un site în domeniul advanced tech unde sunt necesare servicii de copywriting care să facă skandenberg cu perfecțiunea. Și să mai și câștige. Mult tech knowledge, mult bun-simț de la client și suficient răgaz pentru a găsi formula perfectă de content.
„Hip, Hip, Uraaa!” pentru lâna „mioritică” transformată în prieten și companion pentru copii și adulți deopotrivă. Încă o rafală de urale și mulțumiri pentru echipa HipHip, lider și deschizător de drumuri, care a ales să lucreze cu noi la acest proiect de copywriting.