Audit & copywriting de site - Nerds and Words
Image Alt

Audit & copywriting de site

 /  / Audit & copywriting de site

Copywriting-ul website-ului tău este la fel de important ca produsul/serviciul pe care îl vinzi.

Da, puterea de vânzare a unui produs sau serviciu în mediul online este direct influențată de o sumedenie de factori: strategia de marketing, definirea și targetarea corectă a buyer persona-ului tău, impactul vizualurilor, testimonialele clienților active, iar lista poate continua. Unul dintre factorii de influență care activează vădit decizia de cumpărare a untilizatorilor website-ului tău este conținutul.

Content writing / copywriting este important nu doar pentru impactul pe care îl are asupra potențialilor tăi clienți, dar și pentru o indexare sănătoasă a website-ului în Google. Algoritmii Google indexează conținutul website-urilor și afișează utilizatorilor săi rezultate tot mai specifice în urma unei interogări, cu scopul de a le oferi cea mai bună experiență de căutare. Copywriterii Nerds & Words vor adapta conținutul website-ului astfel încât să îndeplinească toate criteriile Google de indexare din punct de vedere cantitativ, structural și calitativ.

De ce să apelez la un copywriter?

Mulți dintre clienții noștri ne-au mărturisit că decizia de a solicita servicii de copywriting a fost precedată de încercări mai mult sau mai puțin reușite (dar nu suficiente) de a-și scrie singuri textele. Logica e simplă – îmi cunosc cel mai bine piața, afacerea, produsul/serviciul și pot să aștern pe hârtie conținut care să-mi umple website-ul – asta este doar parțial adevărat. Sigur, ajută să citești articole despre cum să faci copywriting de calitate (și recomandăm oricui să își facă temele); însă un scriitor profesionist vine cu experiență și cu un mod de lucru care face să merite efortul businessurilor.

Copywriterul face research și înțelege comportamentul utilizatorilor website-ului tău, își adaptează tone of voice-ul în funcție de specificul business-ului, creează conținut specific, unic, relevant și de calitate, ține cont de ceea ce numim “user experience” într-un website: poziționarea coerentă a cuvintelor cheie, încadrarea corespunzătoare a butoanelor CTA, alinierea cu tehnicile SEO on Page, dar nu în ultimul rând – prin conținutul creat oferă un sens design-ului grafic din website și este orientat spre vânzare.

Duplicarea de conținut este sancționată

Se poate să fii tentat să preiei conținutul altor website-uri cu gândul că un mic retuș și câteva cuvinte modificate va genera conținut suficient de bun pentru website-ul tău. Complet fals! Nu este nimic mai greșit decât să renunți la un copywriting original, iar efectele devastatoare asupra website-ului tău nu vor întârzia să apară.

Google poate identifica cu ușurință duplicarea de conținut, iar sancționarea constă în faptul că website-ul nu va fi afișat în rezultatele organice!

Iar dacă luăm în considerare că 50% din accesările unui website vin din click-urile pe rezultatele organice – e dureros.

Atenție! Nu este recomandată nici duplicarea paginilor, sau a descrierilor de produse în cadrul aceluiași website.

Mergi pe mâna unui copywriter specializat, care cu asta se ocupă – scrie și rescrie. Și nu doar site-uri, ci și texte de blog sau newslettere

logo-full

După ce au convins o serie de investitori să bage bani în proiectul lor de LogTech, băieții de la Qoobus s-au pus pe căutat o agenție de content marketing care să le scrie site-ul în română și engleză.
Ne-au găsit pe noi, că suntem ușor de găsit.

logomd-2048x2048 copy

La momentul rebrandingului, M&Dorado au avut alegeri de făcut. Printre ele: cine să le rescrie conținut proaspăt și optimizat pentru site? Yup, s-a strigat ”Nerds & Words”. Așa am reușit să construim împreună ceva de care suntem foarte mândri.

logo-normal

Un site în domeniul advanced tech unde sunt necesare servicii de copywriting care să facă skandenberg cu perfecțiunea. Și să mai și câștige. Mult tech knowledge, mult bun-simț de la client și suficient răgaz pentru a găsi formula perfectă de content.

ezgif.com-gif-maker (1)

„Hip, Hip, Uraaa!” pentru lâna „mioritică” transformată în prieten și companion pentru copii și adulți deopotrivă. Încă o rafală de urale și mulțumiri pentru echipa HipHip, lider și deschizător de drumuri, care a ales să lucreze cu noi la acest proiect de copywriting.

Scrie-ne un mesaj cu nevoile tale și revenim rapid cu sfaturi și o ofertă